Jeśli szukasz informacji na temat jak dostać fakturę od Agoda, jesteś we właściwym miejscu. W tym artykule pokażę kroki, jakie należy podjąć, aby uzyskać fakturę od Agoda.
Proces ten jest prosty i w pełni zautomatyzowany, jednak nieco ukryty.
Zdobycie faktury nie powinno Ci zająć więcej niż minutę.

Zaloguj się do Agoda

Krok banalny i oczywisty. Musisz być zalogowany na swoje konto aby móc zarządzać rezerwacjami.
Przejdź na stronę pośrednika i zaloguj się.

Krok 1 – Wybierz moje rezerwacje

Z górnego menu kliknij na Twoje konto i wybierz moje rezerwacje.
Zostanie otwarta strona z aktualnymi i przyszłymi rezerwacjami.
Wybierz Zakończone bo tylko do takich obiektów możesz otrzymać fakturę.

Krok 2 – skontaktuj się z obsługą Agoda

jak dostać fakturę Agoda - kontakt z obsługą klienta Agoda

Jak dostać fakturę od Agoda – Przy obiekcie z którego chcesz otrzymać fakturę wybierz skontaktuj się z obsługą klienta Agoda.
Następnie otworzy się okno rozmowy z botem.

Krok 3 – Podaj dane do faktury

Ostatnim krokiem jest wybranie powodu rozmowy. Zaznacz E-rachunek i w tym momencie zostanie do CIebie wysłany email z danymi z rezerwacji.
Następnie musisz kliknąć Dodaj adres.
W tym momencie możesz podać adres rozliczeniowy.

Pozostało tylko zatwierdzenie, że chcesz otrzymać rachunek na adres email i gotowe.

Podsumowanie

Teraz już wiesz jak dostać fakturę od Agoda i nie jest to już dla CIebie zagadką.
Skoro zainteresował Cię temat Agoda z pewnością spodobają Ci się również moje Inspiracje podróżnicze po krajach Azji tj. Tajlandia, Malezja, Indonezja (Bali).
Zobacz koniecznie!